Home  >  제품소개  >  대분류
대분류

μαθητών ΟΤΕ Εμπιστοσύνη προώθηση ιστοσελίδων Ανεπαρκές το δημόσιο σχο…

페이지 정보

작성자 Retha 작성일24-10-09 17:10 조회3회 댓글0건

본문

προώθηση ιστοσελίδων Ανεπαρκές αποδεικνύεται το δημόσιο σχολείο ως προς την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Παρά το γεγονός ότι εδώ και χρόνια οι ξένες γλώσσες έχουν ενταχθεί στο δημοτικό, τα παιδιά συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα κέντρα ξένων γλωσσών αφού σε ποσοστό 90%...
3C9DDDAF4912CA98308A9D2B35B1E694.jpg
Ανεπαρκές το δημόσιο σχολείο στην εκμάθηση ξένων γλωσσών συγκριτικά με τα φροντιστήρια προώθηση ιστοσελίδων έρευνα σε 370 μαθητές γυμνασίων και λυκείων




Ανεπαρκές αποδεικνύεται το δημόσιο σχολείο ως προς την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Παρά το γεγονός ότι εδώ και χρόνια οι ξένες γλώσσες έχουν ενταχθεί στο δημοτικό, kataskevi eshop Βολος τα παιδιά συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα κέντρα ξένων γλωσσών αφού σε ποσοστό 90% παρακολουθούν μια ξένη γλώσσα εκτός του σχολείου.



Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον εκπαιδευτικό και διδάκτορα του Αριστοτελείου πανεπιστημίου κ. Παπαοικονόμου σε δείγμα 370 μαθητών γυμνασίων και λυκείων των νομών Φωκίδας και Φθιώτιδας.



Οι μαθητές μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν υποστήριξαν ότι η παρεχόμενη γνώση ξένων γλωσσών από το δημόσιο σχολείο υστερεί σημαντικά έναντι του φροντιστηρίου. Συγκεκριμένα το 70% των μαθητών δήλωσε ότι τα φροντιστήρια υπερτερούν στον τομέα αυτό ενώ στο 90% ανέρχεται το ποσοστό των μαθητών που υποστήριξαν ότι τα φροντιστήρια τους προετοιμάζουν καλύτερα για τη λήψη ενός πτυχίου.



Άλλα δυο πλεονεκτήματα των φροντιστηρίων είναι η χρήση οπτικοακουστικών μέσων (90%) και ο μικρός αριθμός των μαθητών (80%). Ο μοναδικός τομέας όπου το σχολείο υπερτερούσε έναντι του φροντιστηρίου ήταν στο περιβάλλον.



Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που καταγράφει η έρευνα είναι ότι η χρήση των νέων τεχνολογιών βοηθά στην εκμάθηση ξένων γλωσσών γεγονός που έρχεται να το επιβεβαιώσει και παλιότερη μελέτη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σύμφωνα με την οποία οι νέες τεχνολογίες θεωρούνται καθοριστικός παράγοντας στη διδασκαλία γενικά και ιδιαίτερα στη διδασκαλία ξένων γλωσσών.



Εκτός από τις νέες τεχνολογίες οι μαθητές υποστηρίζουν ότι η εκμάθηση των ξένων γλωσσών είναι πετυχημένη όταν ξεκινά από τις μικρές σχολικές τάξεις ενώ σημαντικός παράγοντας είναι και ο χωρισμός των μαθητών σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδό τους.



Στα συμπεράσματα της έρευνας ο ερευνητής αναφέρει ότι είναι πασιφανής η έλλειψη εμπιστοσύνης των μαθητών προς το δημόσιο σχολείο όσον αφορά την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Ο ερευνητής βέβαια αναφέρει ότι όπως αποδείχθηκε και από άλλες έρευνες μια αιτία της τάσης των μαθητών να επιλέγουν το φροντιστήριο αποτελεί και το γεγονός ότι στο φροντιστήριο επειδή πληρώνουν αναγκάζονται και μαθαίνουν.



Επίσης σε παλαιότερες έρευνες έχει υποστηριχθεί ότι από τη στιγμή που ο εκπαιδευτικός δεν αξιολογείται με τα κριτήρια του ιδιωτικού τομέα δεν πρόκειται να παράγει αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο.



Η έρευνα αποδεικνύει ότι υπάρχουν και ενδοσχολικά προβλήματα που μειώνουν την αξία των ξένων γλωσσών αφού οι μεγάλες τάξεις με μαθητές με διαφορετικό επίπεδο και η έλλειψη εποπτικών μέσων δίνουν μια αίσθηση προχειρότητας. Θετικό πάντως κρίνεται από τον ερευνητή η θεσμοθέτηση του κρατικού πτυχίου γλωσσομάθειας για το οποίο θα πρέπει να δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να δίνουν εξετάσεις στα πλαίσια του σχολείου.



Καλόγηρος Βασίλειος



προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσ

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


상호 :  좋은홈페이지제작소-Goodhomepage, 사업자등록번호 :  621-04-92979, 고객센터 :  1670-1261
주소 :  부산광역시 해운대구 재송동 484 현창빌딩 2층, Copyright © 좋은홈페이지제작소-Goodhomepage All rights reserved.
top