Home  >  제품소개  >  대분류
대분류

Έλληνες Κρίση γέννηση Κατασκευη Ιστοσελιδας Wall Street Journal: "…

페이지 정보

작성자 Bobbye 작성일24-10-11 04:08 조회5회 댓글0건

본문

Κατασκευη Ιστοσελιδας "When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki" - Αφιέρωμα της αμερικανικής εφημερίδας στην αγαπημένη διατροφική συνήθεια των Ελλήνων που, είναι το Internet Marketing όπως υποστηρίζει, "νίκησε" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς όπως η Louis Vuitton!..."
8EFC963CDF4E5952FE3C27E272F7F7F9.jpg
Wall Street Journal: "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι" Κατασκευη Ιστοσελιδας

"When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki" - Αφιέρωμα της αμερικανικής Εφημερίδας στην αγαπημένη διατροφική συνήθεια των Ελλήνων που, όπως υποστηρίζει, "νίκησε" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς όπως η Louis Vuitton!

Όταν μια Εφημερίδα του βεληνεκούς της αμερικανικής Wall Street Journal καταλήγει στο συμπέρασμα πως μια ... διατροφική συνήθεια ενός λαού καταφέρνει να "νικήσει" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς, τότε τα πράγματα είναι σοβαρά. Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία περί τούτου, η WSJ ξεκαθαρίζει τα πάντα ήδη από τον τίτλο του σχετικού της ρεπορτάζ:"When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki", ή αλλιώς "όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι"...



Η αμερικανική Εφημερίδα συνδυάζει το παραδοσιακό έδεσμα της χώρας μας με την καλπάζουσα οικονομική κρίση και αφού καταγράφει το προφανές – ότι δηλαδή οι Ελληνες τρελαινόμαστε για το σουβλάκι – επιχειρεί να αναλύσει τους λόγους που το "greek fast food" όχι μόνο επιβιώνει της κρίσης αλλά προσφέρει και μια οικονομική διέξοδο για όσους αποφασίζουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με αυτό!



Το δημοσίευμα της Εφημερίδας κάνει λόγο για το «Φαγητό της δυσφορίας» (Σ.Σ: Discomfort Food) και στο ρεπορτάζ από την Αθήνα του Στέλιου Μπούρα φέρνει ως παράδειγμα την ιστορία ενός νέου άνεργου διαφημιστή ο οποίος αποφάσισε να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο αν και δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον χώρο και εν τέλει λόγω καλής διαφήμισης σύντομα άρχισε να βγάζει κέρδος.



Το δημοσίευμα επιχειρεί ακόμα και μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του σουβλακιού, λέγοντας πως για τους Έλληνες είναι ό,τι και το hot dog για τους Νεοϋορκέζους, πως πρόκειται για ένα φαγητό που έχει μόνιμη παρουσία στην κουζίνα της χώρας από τα χρόνια του Ομήρου και την Ιλιάδα και την Οδύσσεια και καταλήγει στο συμπέρασμα πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει στη χώρα μας μια "αναγέννηση" για το σουβλάκι κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης: "Εκατοντάδες σουβλατζίδικα άνοιξαν τα τελευταία χρόνια- αν και διεθνείς αλυσίδες όπως τα McDonalds κλείνουν καταστήματα. Το σουβλάκι είναι πολύ φθηνό, website design κοστίζοντας γενικά 2 ευρώ ή λιγότερο. Αλλοι πάλι λένε ότι το σουβλάκι σερβιρισμένο με Ντομάτες, που πανεπιστήμιο μάρκετινγκ Διαδικτύου τηγανητές πατάτες κρεμμύδια και τζατζίκι είναι το ιδανικό γρήγορο φαγητό. Η δημοφιλία που έχει το σουβλάκι οφείλεται στην Ελληνική ψυχοσύνθεση. Η μόδα έχει γίνει φαινόμενο που αφορά την κουλτούρα, εμπνέει την παραδοσιακή μουσική, ανάπτυξη ιστοσελίδων τα εμπορεύματα από μπλουζάκια μέχρι παιχνίδια. Υπάρχει ακόμη και ένα επιτραπέζιο για παιδιά το Souvlaki Wars. Το σουβλάκι έχει και μια σελίδα στο facebook με περισσότερα από 15.000 likes, αλλά και μια ιστοσελίδα η οποία συνδέει τους πεινασμένους με τα σουβλατζίδικα, διαφημιση το Thelosouvlaki.gr", σημειώνεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ...



Και καταλήγει λέγοντας πως "αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι γέροι και νέοι, πλούσιοι και φτωχοί Ελληνες τρελαίνονται για σουβλάκι αυτές τις ημέρες και παρά την οικονομική κρίση, συνεχίζουν να τρώνε έξω με τους φίλους τους. Σαν αποτέλεσμα, αρκετοί Ελληνες προσπαθούν να επενδύσουν στην ανάγκη των Ελλήνων να κοινωνικοποιούνται μέσω του φαγητού ακόμη και εάν δεν έχουν πολλά χρήματα".



Ωστόσο η αμερικανική Εφημερίδα τονίζει πως δεν είναι όλοι χαρούμενοι με αυτή την κατάσταση και ως παράδειγμα φέρνει το παράδειγμα της Κηφισιάς, εκεί που μέχρι πέρυσι λειτουργούσε το κατάστημα του κολοσσού της πολυτέλειας, της Louis Vuitton: "Πέρυσι, όταν η Louis Vuitton ανακοίνωσε πως κλείνει το κατάστημα της στην Κηφισιά, πολλοί καταστηματάρχες αλλά και τα τοπικά ΜΜΕ θεώρησαν υπεύθυνη την αύξηση των σουβλατζίδικων, αν και η εταιρεία το αρνήθηκε"...







Κατασκευη Ιστοσελιδας Κατασκευη Ιστοσελιδας Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή

Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.



witacua4.jpg


Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.



Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!



Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.







Τι απαντά η Χρυσή Αυγή

Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.



«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».



«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Κατασκευη Ιστοσελιδας Δωρεάν φάρμακα σε ανασφάλιστους και άπορους ανακοίνωσε ο Άδωνις

Η δωράν φαρμακευτική περίθαλψη θα αφορά στο πρόγραμμα κάλυψης των δικαιούχων των εισιτηρίων υγείας - Οι μέχρι τώρα δικαιούχοι είναι περίπου 10.500 αλλά αυτοί καλύπτονται μόνο για εξετάσεις ιατρικές.

Mεγάλη συμμαχία - συνεργασία του υπουργείου Yγείας με τον φαρμακευτικό κόσμο, ΣΦΕΕ και φαρμακαποθήκες, ΕΟΦ και ΙΣΑ, ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος εξασφάλισε την παραχώρηση φαρμάκων σε όλους τους ανασφάλιστους και άπορους.



Από τον Οκτώβριο εκτιμάται ότι το πρόγραμμα θα είναι στην πλήρη εξέλιξή του.



Η δωρεάν φαρμακευτική περίθαλψη θα αφορά στο πρόγραμμα της κάλυψης των δικαιούχων των εισιτηρίων υγείας.
Ουσιαστικά οσοι λάβουν το εισιτήριο υγείας θα καλύπτονται και
φαρμακευτικά. Μπορούν να διατεθούν, σύμφωνα με τον ΣΦΕΕ, περίπου 900.000
φαρμακευτικά σκευάσματα.



Οι μέχρι τώρα δικαιούχοι είναι περίπου 10.500 αλλά αυτοί καλύπτονται μόνο για εξετάσεις ιατρικές. Το δίκτυο που οργανώνεται σήμερα θα καλύπ ΤΕΙ και τις φαρμακευτικές ανάγκες των ανασφάλιστων και των άπορων.



Πρόκειται για μια έμμεση παραδοχή ότι το ποσό που αφορά στο εισιτήριο υγείας δεν επαρκεί και για φαρμακευτική κάλυψη, και αυτό το
κενό θα καλύψει η συνεργασία με τις εταιρίες και τις φαρμακαποθήκες.



Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη θα επεκταθεί το δίκτυο ιατρείων κοινωνικής αποστολής σε όλη τη χώρα.



Παράλληλα, μέσω των ενοριών θα γίνει καταγραφή των ανασφάλιστων και άπορων στην επικρά ΤΕΙα. Μέχρι τώρα στο κοινωνικό ιατρείο της Αθήνας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Πατούλης,  έχουν εξεταστεί 30.000 άτομα ανασφάλιστα.



Στόχος η χορήγηση γενοσήμων έως και 60%



Γενναία μείωση της τιμής των γενόσημων ανακοίνωσε ακόμη ο υπουργός υγείας. Είναι ένα από τα μέτρα που θα περιληφθούν στο νομοσχέδιο για τα φάρμακα που καταρτίζεται και θα παρουσιαστεί και στην τρόικα. Κίνητρα δόθηκαν ήδη στους ασφαλισμένους που επιλέγουν γενόσημα, αλλά αναλόγως θα δοθούν και στους γιατρούς για να τα συνταγογραφούν καθώς και στους φαρμακοποιούς



Ο υπουργός υγείας ξεκαθάρισε ότι είναι ανάγκη να συνταγογραφηθούν γενόσημα, προκειμένου να διατεθούν και τα νέα φάρμακα που δεν κυκλοφορούν στη χώρα μας τα τελευταία δυο χρόνια.



Η γενναία μείωση των τιμών θα συνοδεύεται προοδευτικά και από άλλα μέτρα, είπε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι η τιμή θα συσχετίζεται με τον όγκο πωλήσεων.



Η συνέντευξη του Άδωνι Γεωργιάδη ακολουθεί το «μπαράζ» διαμαρτυριών το
οποίο έχουν εξαπολύσει οι ιατρικοί σύλλογοι της χώρας, αλλά και ο
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ), οι οποίοι ζητούν εκ νέου από τον
υπουργό υγείας να ανακληθεί η εγκύκλιος του ΕΟΠΥΥ για την αποκλειστική
συνταγογράφηση της δραστικής ουσίας, καθώς και να ακυρωθεί ο σχετικός
νόμος Λοβέρδου.




Κατασκευη Ιστοσελιδας
source: http://www.protothema.gr/greece/article/328229/wall-street-journal-otan-ta-pragmata-zorizoun-oi-ellines-to-rihnoun-sto-souvlaki/

Κατασκευη Ιστοσελιδας…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


상호 :  좋은홈페이지제작소-Goodhomepage, 사업자등록번호 :  621-04-92979, 고객센터 :  1670-1261
주소 :  부산광역시 해운대구 재송동 484 현창빌딩 2층, Copyright © 좋은홈페이지제작소-Goodhomepage All rights reserved.
top