Home  >  제품소개  >  대분류
대분류

ΟΤΕ Ευρώπη ΟΤΕ Digital Marketing Τα αντιβιοτικά δεν είναι για το συνά…

페이지 정보

작성자 Fredric 작성일24-07-11 08:30 조회7회 댓글0건

본문

Digital Marketing Η Ελλάδα εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τα υψηλότερα επίπεδα μικροβιακής αντοχής στην Ευρώπη. Η ανάπτυξη......
91E8E57BFDBE37F5F68628E5E78727E5.jpg
Τα αντιβιοτικά δεν είναι για το συνάχι Digital Marketing H χώρα μας παραμένει πρώτη στην εξωνοσοκομειακή κατανάλωση αντιβιοτικών




Η Ελλάδα εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τα υψηλότερα επίπεδα μικροβιακής αντοχής στην ευρώπη. Η ανάπτυξη της μικροβιακής αντοχής, δηλαδή η δημιουργία ανθεκτικών μικροβίων στα αντιβιοτικά, τόσο στο νοσοκομειακό χώρο όσο και στην κοινότητα συνδέεται άμεσα με τη χρήση των αντιβιοτικών.



Η χώρα μας συμμετέχει από το 2002 στο Ευρωπαϊκό δίκτυο καταγραφής της κατανάλωσης αντιβιοτικών ESAC-NET του ECDC και από το 2004 παραμένει σταθερά πρώτη στην εξωνοσοκομειακή κατανάλωση αντιβιοτικών μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρά τη μικρή ετήσια μείωση στην κατανάλωση που έχει αρχίσει να καταγράφεται από το 2010. Με έρευνες κοινής γνώμης ανά διετία από το 2007 διερευνάται η στάση του κοινού όσον αφορά τη χρήση των αντιβιοτικών. Από την τελευταία έρευνα που έγινε στο τέλος Οκτωβρίου 2013, Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO): Ανάλυση Ανταγωνισμού παρατηρείται μείωση στην ατομική χρήση αντιβιοτικών, παρόλο που στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον (ειδικά όπου υπάρχουν παιδιά) εξακολουθεί 1 στους 2 από κάθε νοικοκυριό κάθε χρόνο να χρησιμοποιεί αντιβιοτικά.



Αυτά τα στοιχεία μεταξύ άλλων, Τεχνητή νοημοσύνη: Φυσική Γλώσσα Επεξεργασία (Natural Language Processing - NLP) παρουσιάστηκαν στη πρόσφατη συνέντευξη τύπου, η οποία δόθηκε στο Υπουργείο υγείας στις 13/11/2013 με αφορμή τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για την Ορθολογική Χρήση των Αντιβιοτικών, που έχει ορισθεί ως η 18η Νοεμβρίου κάθε έτους.



Τα σημαντικότερα στοιχεία που ανακοινώθηκαν είναι τα ακόλουθα:



1. Από την ίδια έρευνα κοινής γνώμης που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα προβληματίζει η αύξηση της χωρίς ιατρικής συνταγής λήψης αντιβιοτικών (από 10 το 2007 σε 15.6% το 2013), της ύπαρξης αντιβιοτικών στο σπίτι για ώρα ανάγκης (36% το 2013), ενώ ενθαρρυντικά στοιχεία είναι η αύξηση του ποσοστού που δηλώνει ότι, αν τους επόμενους μήνες παρουσιάσει κρυολόγημα ή γρίπη, δε θα πάρει αντιβιοτικά (από 20% το 2009 σε 45% το 2013), καθώς και το ποσοστό 88% που δηλώνει ότι στο προηγούμενο επεισόδιο κοινού κρυολογήματος δεν πήρε αντιβιοτικά.



2. Η υπερκατανάλωση των αντιβιοτικών στην κοινότητα έχει ως αποτέλεσμα βακτήρια (όπως το Κολοβακτηρίδιο, Κεντρική Αποστολή το οποίο αποτελεί το συχνότερο αίτιο ουρολοιμώξεων στην κοινότητα) να γίνονται όλο και πιο ανθεκτικά, Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO): Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών όχι μόνο στα αντιβιοτικά πρώτης γραμμής, αλλά και στα αντιβιοτικά, Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ; των οποίων η χορήγηση ενδείκνυται για την αντιμετώπιση σοβαρών λοιμώξεων όπως είναι οι κινολόνες (αύξηση αντοχής από 5,2% το 2005 σε 10,2% το 2012).



3.Τα συχνότερα αίτια νοσοκομειακών λοιμώξεων (Αcinetobacter, Klebsiella και Pseudomonas) στο μεγαλύτερο ποσοστό τους (>50%) είναι ανθεκτικά στα δραστικότερα αντιβιοτικά που διαθέτουμε για την αντιμετώπιση των λοιμώξεων που προκαλούν, ενώ παράλληλα αυξάνεται συνεχώς η αντοχή ακόμα και στις τελευταίες διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές. Υψηλά επίπεδα αντοχής χαρακτηρίζουν και τα υπόλοιπα νοσοκομειακά μικρόβια.



Πηγή: vita.gr



Digital marketers marketing Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone

Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας

Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


상호 :  좋은홈페이지제작소-Goodhomepage, 사업자등록번호 :  621-04-92979, 고객센터 :  1670-1261
주소 :  부산광역시 해운대구 재송동 484 현창빌딩 2층, Copyright © 좋은홈페이지제작소-Goodhomepage All rights reserved.
top